Try right click.

Aciklama...

Su anda okumakta oldugunuz blogtaki yazilar sadece son aya ait olan ve secilmis birkac yazidan ibarettir. Ay sonunda bir onceki aya ait olan yazilar yayindan kaldirilmaktadir. Sadece secilmis birkac yazi belli siklikta degistirilmek uzere sinirli sure icin tekrardan yayinlanacaktir.
Sevgiler... Archi*Sugar

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Binomial & Trinomial Cube

Tanidikca insani kendine hayran birakan dahice materyaller bunlar. Daha henuz (a + b)3  ve  (a + b + c)3  denklemlerinin manasini anlamak icin oldukca erken, onumuzde uzun seneler var ama su anda uc boyutlu puzzle olarak kullaniyoruz. Margaret Homfrey de bu yaslarda bu sekilde kullanilmasini oneriyor, yani duyusal materyal olarak. Uc boyutlu puzzle olarak. Ilkokul ve ortaokulda ise matematik materyali olacak aynisi. Dahice...

Bu iki materyal hakkinda daha cok bilgi edinmek icin:




7 yorum:

  1. Kesinlikle bu ikisi dahice Esra! Bayiliyorum, hatta hemen, onume gelsinler; Alpi uyurken ben biraz kurcalayaim istiyorum. Defne' nin tepkisi nasil oldu? Kece servis mi o? Cok şık durmus, hemen not alina. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Defne binomial'a bayiliyordu zaten, trinomial da artik favorisi diyebilirim. :-) Puzzle canavari bir cocuk icin ideal birsey oldu. :-)))
    Evet alttaki kece servis. Kaymiyor ahsaplar, iyi oluyor. optum!

    YanıtlaSil
  3. Defneciğim maşşallah.
    Her yeni materyale geçişte bizim evde de acayip bir coşku oluyor. Elif'in de söylediği gibi Emincan uyurken önce anne çalışıyor :) Çok keyifli çok...

    YanıtlaSil
  4. sevgili esra,
    şimdi blogcu annenin bir postunda çocuklarımızın resimlerini yayınlamakta ilgili yorumunu okudum. çok haklısın. çok etkilendim.
    şimdi geriye dönüp tek tek resimleri kaldırıyorum. izninle yorumunu da şimdi yazacağım posta alacağım.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Nurancigim, gercekten cok keyifli. :-) Iyi tatiller size.

    YanıtlaSil
  6. Anne muduru: Memnuniyetle tabii ki. Cocuklarimizi korumaliyiz...cok sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Esra ben Filiz. Öncelikle seni ve tatlı kızını sürekli takip ediyorum. Aslında montessori eğitimi sitesinin uzun zamandır takipçisiyim. Fakat yeni blog oluşturdum. ben Yorum yapmıyacağım.Zaten çok iyi söylenecek söz yok bence. Beni senden bir yardım isteyebilir miyim? Şu anda iç organlarımız ile ilgili bir etkinlik hazırladım fakat bunu montessori sayfasında yayınlayamıyorum. bana yardım edebilir misin? Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkurler. Sevgi ve saygilar. Esra

Related Posts with Thumbnails