Try right click.

Aciklama...

Su anda okumakta oldugunuz blogtaki yazilar sadece son aya ait olan ve secilmis birkac yazidan ibarettir. Ay sonunda bir onceki aya ait olan yazilar yayindan kaldirilmaktadir. Sadece secilmis birkac yazi belli siklikta degistirilmek uzere sinirli sure icin tekrardan yayinlanacaktir.
Sevgiler... Archi*Sugar

15 Ocak 2013 Salı

Zaman

Yazmayali oyle cok zaman olmus ki...

Kustuk sanirim blog ve ben, bir sure birbirimize. Bugunden sonra birseyler degisir mi bilmem ama yazmak ozlenen birseymis sanirim.

Hayat son hiziyla akip gidiyor. Seneler birbirini kovaliyor. Cocuklar buyuyor, dostluklar derinlesiyor, bazi insanlar ise tarihe karisiyor. Yok olmayan tek sey ise sevgi. Sevgi duyulan hersey yaninda, yanibasinda insanin.

Sevgiyle kalin...


10 yorum:

  1. Çok sevindim yaznınızı görünce bırakmayın lütfen devam edin yazmaya:) bizim de çocuklarımız büyüyor yaptıklarınızı sonra ki yıllarımız için biriktirmek güzel olurdu:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler yorumunuz için. Sanırım araya zaman girince tekrar yazmak zor oluyor . Fırsat buldukça yazmak istiyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. yazsana eveeeetttttt:) kucak dolusu sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Evet özlemişiz:)Devam edin lütfen.

    YanıtlaSil
  5. merhaba Esra, Sen hayatımızda yeni ufuklar açtın ,yeniden yazmana çok sevindim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandan sonra senden bir yazı görünce çok sevindim. bence de devam et lutfen...
    -Deniz'in annesi Işıl

    YanıtlaSil
  7. Uzun zaman sonra blogunda bir post gorunce nasıl sevindim anlatamam, Montessori başta olmak üzere o kadar çok şey öğrendim ki ben bu blogdan, bence de yazmaya devam et lutfen...
    -Deniz'in annesi Işıl

    YanıtlaSil
  8. Ben de seni gördüğüme çok sevindim Esra. İnşallah devam edersin.

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkurler. Sevgi ve saygilar. Esra

Related Posts with Thumbnails