Try right click.

Aciklama...

Su anda okumakta oldugunuz blogtaki yazilar sadece son aya ait olan ve secilmis birkac yazidan ibarettir. Ay sonunda bir onceki aya ait olan yazilar yayindan kaldirilmaktadir. Sadece secilmis birkac yazi belli siklikta degistirilmek uzere sinirli sure icin tekrardan yayinlanacaktir.
Sevgiler... Archi*Sugar

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Fransa

Su anda Fransa'dayiz... Cenevre'den guneye inip Chambéry'de yerlesmis birkac gundur bu bolgeyi geziyoruz. Aix-les-bains, Chambéry ve Grenoble bu bolgede en cok ilgi ceken sehirler.

Fransa'yi cok seviyorum. Inanilmaz bir sehircilik anlayislari, mimari ve sanat bilgileri, en cirkin yerleri bile guzellestirme kabiliyetleri var Fransizlarin. Gezdigim her Fransiz sehrinden ayri bir sihir fiskiriyor adeta. Her biri ayri birer sanat eseri sanki.

Her bir kosesini, her bir sokagini, her bir binasini gezmek istiyorum. Sokaklarinda kaybolup onume cikan ilk restoranda tum menuyu tatmak, tum saraplarini icmek, tum pastalarini yemek istiyorum... Kayboldugum sokaklardaki tum tas binalarin her bir detayini cizmek, fotografini cekmek, tekrar tekrar seyretmek istiyorum... Parke tasinin ustune oturup kapi detaylarini incelemek, pencerelerin kivrimlarini hissetmek, catilarin ilginc yapilarini gormek istiyorum. Binalarin icindeki o kucuk tatli detaylari herkesle paylasmak istiyorum.

Seviyorum bu ulkeyi... Yillarca gezsem de bitiremeyecegimi biliyorum... ama yine de her sene inatla cabaliyorum... :-)

(ps: fotograflar az sonra...)



2 yorum:

  1. İyi gezmeler, fotoğrafları bekliyoruz. Senin için bir ödülüm var, dönünce bloguma uğrarmısın.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Bahar, cok tesekkur ederim...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkurler. Sevgi ve saygilar. Esra

Related Posts with Thumbnails