Try right click.

Aciklama...

Su anda okumakta oldugunuz blogtaki yazilar sadece son aya ait olan ve secilmis birkac yazidan ibarettir. Ay sonunda bir onceki aya ait olan yazilar yayindan kaldirilmaktadir. Sadece secilmis birkac yazi belli siklikta degistirilmek uzere sinirli sure icin tekrardan yayinlanacaktir.
Sevgiler... Archi*Sugar

19 Mart 2010 Cuma

Tavus kusu


Kendi kucuklugumu hatirliyorum. O zamanlar Gulhane Parki hayvanat bahcesiydi. Cesit cesit hayvanlar olur, ben de hayvanlari cok sevdigimden oldukca sik ziyaret ederdik. Henuz kardesim dogmamisti... Kucuk, kucucuktum...

Bazen... bir tavus kusu kendi bolumden kacardi... Ben de pesine takilir tum hayvanat bahcesini dolanirdim...

Tarih tekerrurden ibaret... 30 sene sonra... Ayni manzara...

7 yorum:

  1. bence hayati anlamli kilan da bu tekrarlar, yeni nesilde kendini gormek :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir fotograf, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. @Nilay: ne kadar dogru soyluyorsun. 30 yil sonra ayni seyleri yasamak hayati guzellestiriyor gercekten.

    @Ege'nin annesi: cok tesekkurler...

    @Berna: :-))) cok sagol...

    YanıtlaSil
  4. Harika bir nostalji bu:)) Yakinda basima gelir insallah...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Senin bunu yazdigin gün biz de cocuklarla beraber tavus kusu gördük, ne tesadüf...

    YanıtlaSil
  6. @our twins of new york: cok tatliydi gercekten... gecmise yuruyormusum gibi hissettim kendimi. :-)

    @ela selin: Ozlemcigim ne ilginc bir tesaduf. Hayvanat bahcesinde mi gordunuz siz de???

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin tesekkurler. Sevgi ve saygilar. Esra

Related Posts with Thumbnails